קונצרטים ואירועי תרבות עם שלישיית עתר
Logo
קונצרטים ועדכונים / ינואר 2018
← לניוזלטר קודמים
צפו בביצוע ליצירתו של יצחק ידיד מתוך ההקלטה לרדיו וגם - קונצרט בירושלים והקלטות לאלבום חדש. מבצעים: עפר שלי בפסנתר, טניה בלצר בכינור וקריסטינה רייקו קופר בצ'לו. עורך ומגיש: ליאור פרידמן, גלי צהל.
שלישיית עתר בפרוייקט בינלאומי חדש / אביב 2017
קונצרטים קרובים / Events
alt text here
טיול בסביבות הכפר / 23.1
מתחם ההופעות של קפה נוקטורנו, ירושלים, 21:00
ירושלמים, הנה זה בא! ביקשתם ביצוע בירושלים ואנחנו שם: מארחים את הזמר עופר כלף בערב שירים ומוזיקה קמרית ישראלית המוקדש לטקסטים של לאה גולדברג. אסופת שירים בהלחנות חדשות וישנות ,עיבודים קמריים רעננים פרי עטו של עפר שלי לקלסיקות מוכרות ולמילותיה החודרות של אחת מגדולות המשוררות של התרבות העברית. הלחינו מיכאל וולפה, אלכס ווסרמן, ברי סחרוף, ערן אל-בר, יוני רכטר, איתי כהן, משה וילנסקי ועוד. מהרו לשריין מקום
← כרטיסים
alt text here
קונצרט בתכנית הרדיו מאחורי הצלילים
גלי צה"ל, עם ליאור פרידמן
האזינו לתכנית ששודרה בסופהשבוע האחרון במלואה. קונצרט רדיופוני מיצירות יצחק ידיד, ארנסט שוסון, לאונרד ברנשטיין, רמי פורטיס ואחרים. אורח: הזמר עופר כלף. ערך והגיש: ליאור פרידמן. תודה לצוות גל"צ הנהדר ולמרכז למוזיקה פליציה בלומנטל על אירוח ההקלטה.
← להאזנה לתכנית
alt text here
עבודה על אלבום חדש
הקלטות במרכז למוזיקה, משכנות שאננים
נפל דבר בישראל: האלבום החדש שלנו עתיד לצאת לאור בראשית 2019 והעבודה עליו בעיצומה. בחודשיים הקרובים נבלה בהקלטות ועריכות של הרפרטואר. האלבום, החמישי במספר יתמקד במוזיקה יהודית על מסורותיה השונות וביצירות מופת פרי עטם של מלחינים יהודים אמריקאיים: ארנסט בלוך, לאונרד ברנשטיין, יצחק ידיד ובנימין יוסופוב.
← לאלבומים הקודמים
alt text here
האלבומים שלנו על המדף
תרבות עברית מקורית, מתנה נאה לכל איש ואישה
יעלה אביטל, יואל הופמן, אריק שפירא, ערן צור, קלאסיקה ישראלית בעיבודים מקוריים ועוד.
← לרכישה מהירה
← לכל הקונצרטים
home pageyoutube channelfacebook
  לצפייה בדפדפן | ארכיון | Unsubscribe | atartrio.com